Қазақ тілі |
|
|
| |
Сабақтың атауы |
Хабарлы сөйлем | |||
Сілтеме |
Ғаламтор,қазақ тілін оқыту әдістемесі | |||
Сабақтың жабдығы |
Оқушыларға хабарлы сөйлем екендігі туралы түсінік бердім. Мәтін құра біледі. Сөйлемнің түрлерін айыра білуге үйренді. 2. Ауызша немесе жазбаша тілдері дамыды. Сөздік қорын байланыстырып сөйлеу, шығармашылық есте сақтауы, ойлау қаблеттері дамыды. 3. Өз бетінше оқу жазуға, сөйлем соңына тыныс белгіні дұрыс қоя білді. Сауатты, әдемі жазуға, ұқыптылыққа тәрбиеледім | |||
Жалпы мақсаттар | ||||
Оқыту нәтижесі | ||||
Топқа бөлу |
Сөздер, сөйлемдер, дыбытар арқылы топқа бөлу | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
-психологиялық дайындық -Қуанамын мен де, Өзін көрсетеді. Қуанасың сен де, Жанындағы досын көрсетеді Қуанайық достарым, Бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Арайлап атқан күнге ! Қолдарын жоғары көтереді. . Тілек айту. -Мен өзіме және өзгелерге ашық аспан тілеймін. -Мен өзіме және өзгелерге нұрлы күн тілеймін. |
Күлімде, күн, күлімде! Күлсін барлық бала шақ! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ! Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық. | ||
Үй тапсырмасын сұрау
|
1.Сәлем алып алыстан, Туысыңнан,таныстан, Келетұғын .... /хат/ 2.Мәтіннің атауы қалай аталады?тақырып. 3. Мәтіннің әрбір бөлімі қалай аталады? Абзац 4.Сөйлемнің бірінші сөзі қандай әріппен жазылады? Бас 5.Аппақ,аппақ,ақ мамық, Жерде жатыр тапталып. Ол не? қар 6.Еліміз тәуелсіздік алған ай? Желтоқсан. 7.Аяғыма байладым, Қос таяқпен айдадым. Бұл не? Шаңғы. «Сөйлем» сөзіне кластер құру. -Сөйлем дегеніміз не? -Сөйлем неден құрылады? -Сөйлем қалай басталады? -Сөйлем соңына қандай тыныс белгілері қойылады? / интербелсенді тақтада/ -Сөйлемнің соңына нүкте қойылса ол қандай сөйлем екен? | |||
Қызығушылықты ояту | ||||
Мағынаны тану Жаңа сабақ |
1.Суретпен жұмыс / интербелсенді тақтада/ мәтін құрастыру. - Мәтен неше сөйлемнен құрылған? - Әр сөйлемнің соңына қандай тыныс белгілерді қойдыңдар? 2 .Сөйлемдерді тауып, көшіріп жаз. 1. Алма, алмұрт, өрік. 2.Асқар аулада кітап оқып отыр. 3.Аспанда тырналар ұшып барады. 4.Құмырсқа, дән, алды, тауып. - Қайдай белгілермен сөйлемді тауып алдыңдар? –Олар қандай сөйлемдер? Осы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдырыңдар. 3.Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы жаттығуларды топтарда бөліп орындау. 4.Сөйлемді толықтыр. / интербел. т./ 1.Аспанда .......қалықтап ұшып жүр. 2.Мектеп жақтан ........сыңғырлап қоя берді. 3.Қоян қорыққанынан .........жөнелді. 4.Күзде орман іші ......кетеді. | |||
Ой толғаныс |
Шығармашылық тапсырма: Хабарлы сөйлем құраңдар | |||
Үй тапсырмасы |
4 - жаттығу |
Күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау Кері байланыс |
Әр топтың спикері өз тобан бағалайды ауызша. Бармақпен бағалау әдісі қолданылды. (түсіндім, түсініп келемін) | |||