Коучинг тақырыбы: “Шынайы бағалау мұғалімніі кәсібимен мәртебесін арттыру”
Мақсаты: Әріптестер арасында оқушы білімін нақты бағалау туралы тәжірибе алмасу барысында критериалды бағалаудың маңыздылығын ұғындыру, критериалды бағалауды тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру.
Коучингқа барлығы 25 мұғалім қатысты,Психологиялық ахуалдан бастап әрбір ұстаздың көңіл күйінің жоғары екенін байқадым.4 топқа бөліндік яғни оқушы,ата-ана,мұғалім ,бағалау. Рсы үшін ұғымды бірлестіретін бағалау болғандықтан 4-інші топты бағалау деп алдым.Мұғалімдер топқа “фонарик әдісі” арқылы бөлінді.Арықарай ой толғау әдісі бойынша Вейне ролик көрсетіп коучинг тақырыбын аштық.Топтық,жұптық,
рөлдік тапсырмалар және көптеген әдіс-тәсілдер болды.”wordwall” банкомат”,” QR-код” әдістерін қолдандым.Мұғалімдер коучингтен жақсы әсер алып,өздеріне керекті әдіс-тәсілдерді алды деп ойлаймын.Коучинг 90 минут көлемінде өтті.Ұстаздарға көңіл -күй сыйлау аясынла шағын “ кофе брейк “ ұйымдастырып,бір-бірімізге тілек ,ұсыныстарымызды айттық.