«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
5 сынып
1 тоқсан | ||||||||||||||||
№ апта |
Сабақтың тақырыбы
|
С/с |
Оқу мақсаттары |
Мерзімі |
|
|
|
| ||||||||
Компьютер және қауіпсіздік |
|
Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Барлығын қоса алғанда бағалау |
Негізгі дерек көздер | |||||||||||
1 |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
1 |
5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
|
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, « |
техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында |
Мадақтау арқылы, 2 жұлдыз, 1 тілек, 3 шапалақ |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) | ||||||||
2 |
Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар? |
1 |
5.1.1.1- процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру |
|
Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
Процессор мен қатты диск құрылғыларын біледі; Процессор мен қатты дискінің қызметін анықтап, талдай алады |
3 шапалақ, кері байланыс |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері | ||||||||
Интернеттегі қауіпсіздік |
|
|
|
| ||||||||||||
3-4 |
Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар? |
2 |
5.4.2.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
|
Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Ортадағы қаламсап», ) |
Компьютердің, ғаламтордың бала денсаулығына тигізетін әсерлерін зерттейді, айтып жеткізеді |
Қол макеттері, бағалау парағы |
Оқулық, электрондық оқулық, қосымша есептер | ||||||||
5-6 |
Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады? |
2 |
5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
Джексо әдісі», «Топтастыру», «Кесте толтыру», ) |
Жалпы қолданысқа рұқсат етілген файлдармен жұмыс жасау дағдыларын көрсетеді. |
Топтық бағалау, блоб ағашы |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
7-8 |
«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы |
2 |
5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
Миға шабуыл Болжау Стикерлік диалг Сэнквейн» әдісі Бес жолды өлең |
Таңдалған жобаның тақырыбын анықтайды Жобаны іске асыру үшін қажетті ақпаратты таба алады және іріктейді
|
Топ басшысының бағалауы |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
9 |
Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы |
1 |
5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
Кім жылдам Миға шабуыл Мәліметті толықтыру Сөздер банкісі |
Ақпарат, информатика туралы түсінік бера отырып, сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әртүрлі ақпарат түрлерімен танысады |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) | ||||||||
9 апта |
|
9 сағат |
|
|
|
Жаңа білімді түсінеді |
|
| ||||||||
2 тоқсан |
|
|
|
| ||||||||||||
Ақпарат және оны өңдеу |
|
|
|
| ||||||||||||
10 11 |
Біздің айналамыздағы ақпарат |
2 |
5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету |
|
«Ой тастау», », «Мағынаны тану», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс |
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды. |
|
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
12 |
Біздің айналамыздағы ақпарат |
1 |
5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету |
|
Топтастыру», «Тест жұмыс» ) |
Алгоритмді жазу формасын, алгоритмді блок-схема түрінде жазуын білуі тиіс. |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
13-14
|
Программалық қамтамасыз ету |
2 |
5.1.2.1 -«программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру |
|
Компьютер Миға шабуыл Аквариум Жигсо әдісі |
Программалар қалай сақталатынын анықтайды. Операциялық жүйенің басты қызметін сипаттайды |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) | ||||||||
15-16 |
Жобалық жұмыс |
2 |
5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету 5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу |
|
(«Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» ) |
Жобаның міндеттерін қою кезеңін түсінеді |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері | ||||||||
7 апта 7 сағат | ||||||||||||||||
3 тоқсан |
|
|
|
| ||||||||||||
Біздің өміріміздегі алгоритмдер |
|
|
|
| ||||||||||||
17-18 |
Команда бойынша |
2 |
5.3.2.1 -алгоритм анықтамасын тұжырымдау 5.3.2.3- орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2 –алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|
Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» )Қарлы кесек Сиқырлы шеңбер |
Орындаушы» ұғымы мен орындаушыға команда беру нысандарын түсінеді |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
19 |
Лабиринттен шығуды табу |
1 |
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|
СТО, диалогтік оқыту Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» ) |
Алгоритмді жазу формасын, алгоритмді блок-схема түрінде жазуын білуі тиіс |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) | ||||||||
20 |
Виртуалды лабиринттен шығуды табу |
1 |
5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|
Тірек сызба Жигсо әдісі Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру» |
Оқушылар алгоритм типтерін біледі және блок - схема құра отырып, есептер шығарады. Алгоритмді жазу формасын, алгоритмді блок-схема түрінде жаза алады |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері | ||||||||
Талқылау және программалау |
|
|
|
| ||||||||||||
21 |
Менің алғашқы программам |
1 |
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
|
«ТЕСТ», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Топтастыру» , «ББҮ» ) |
кіріс және шығыс деректерді анықтай біледі қоюған тапсырма бойынша блок – схема сала біледі |
Топтық бағалау, «екі жұлдыз – бір тілек», бағалау парағы |
Оқулық, электрондық оқулық, қосымша есептер | ||||||||
22-23 |
Жандандырылған графика |
2 |
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1 - тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
|
|
ТЕСТ», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Топтастыру» , «ББҮ» ) |
Барлық оқушылар айнымалылар пайдалана отырып, өз сюжет құрады |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
24 |
Жандандырылған графика |
1 |
5.3.1.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
СТО, диалогтік оқыту Жоғалған әріп Жигсо 1 Эссе |
Гафикалық редактормен жұмыс істеуге, құрал - саймандарын тиімді пайдалануды, үйренеді |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
25-26 |
Ақиқатты іздеу |
2 |
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
|
|
сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс |
Scratch бағдарламасында нысандармен жұмыс жасай біледі Тармақталу командаларын қолданып бағдарлама құрады |
Бағалау парағы, үш шапалақ |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) | ||||||||
10 апта |
|
10 сағат |
|
|
|
|
| |||||||||
4 тоқсан |
|
|
|
| ||||||||||||
Жобаны құру және оны ұсыну |
|
|
|
| ||||||||||||
27 28 |
Анимация құру |
2 |
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғалардың құру |
|
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, , |
Аанимациялық эфектілермен таныса отырып, объектіге енгізіп, түрін өзгерте біледі.
|
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
29 30 |
Анимация құру |
2 |
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
|
Сиқырлы шеңбер Автор орындығы Эссе Семантикалық карта |
слайд жасақтап, презентацияларды құру мен безендіру шаблондарының жаңа мүмкіндіктерімен танысып, жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық | ||||||||
31 |
Анимация құру |
1 |
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
|
Кім жылдам Миға шабуыл Жигсо әдісі Эссе Венн диаграммасы |
бетімен өмірлік мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру , айнымалылармен жұмыс істеу |
Бағалау парағы, үш шапалақ |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) | ||||||||
32-33 |
Құжатты басып шығаруға дайындау |
2 |
5.2.2.1- құжатты баспаға дайындау (парақ өлшемдерін өзгерту, бет өлшемдерін қою, алдын ала көру және тағы басқа) 5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату |
|
Интерактивті оқыту әдістері Кім шапшаң Миға шабуыл Аквариум әдісі |
Ақпаратты басға дайындауды және қағазға басып шығару жолдарын үйренеді |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері | ||||||||
34 |
Жобаның презентациясы |
1 |
5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
Жигсо ІІ әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі, РАФТ Венн жиаграммасы |
Қазіргі жағдайдағы жалпы ғылыми және жалпы интеллектуалдық сипаттағы біліктілік пен дағдыны қалыптастырады |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Электрондық оқулық, кестелер, оқулық, Паскаль ортасы | ||||||||
34 аптаБарлығы:34 сағат | ||||||||||||||||